• کابینۀ شخصی

سال نو مبارک

تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و کالایی


سال نو مبارک!
یورو / دلار
وضعیت،مثل زمان جنگ است: رشد قیمت نفت و افزایش دلار امریکا ست.کاملا واضح است که این دو جفت ارز یورو و دلار سیر خوش‌بینانه ای در پیش ارز امریکایی به نمایش گذاشته اند.به این دلیل،روی تصویر فنی تمرکز کرد،پیش بینی رشد تقاضا برای دلار و کاهش ان برای همیشه آسان نیست.بنابراین از نظر نقطه فنی، نرخ ها به روند خط  در ما ژانویه نزدیک شدند.در حال حاضر تمرکز در فواصل زمانی و ۴ ساعت،که ایا خط شکسته میشود یا نه،زیر نظر گرفت .در صورت شکستن، ادامه منتظر کاهش به پشتیبانی ۱.۰۶۰۰ هستیم.و در صورت بازگشت به بالا، رشد از سرگیری مجدد در اطراف ۱.۰۷۵۰-۱.۰۸۰۰  این علامت را فرض میکنیم.
دلار/ ین
قبل از اینکه وضعیت از کنترل خارج نشده است-نرخ ها فراتر از نمودار روزانه خارج نمیشود.و از آنجا کا خط استراتژی میان مدت،و فروش فعال از سطح ۱۱۵.۳۵-۱۱۵.۵۵. را حفظ میکنیم.
تا قبل از اینکه وضعیت از کنترل خارج نشده است-نرخ ها فراتر از نمودار روزانه خارج نمیشوند. زیرا خط استراتژی میان مدت،و فروش فعال ۱۱۵.۳۵-۱۱۵.۵۵. در سطح حفظ میکنیم.
پوند / دلار
در ماه ژانویه،مشخصات فنی خط روند تشکیل شد،و حرکت بعدی،ممکن است به اولین پرتو فبیو تبدیل شود،که توانستیم با حداقل و حداکثر در یک ماه جاری بسازیم.توصیه ما این است که،منتظر اخبار مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی امریکا در سه ماه چهارم باشیم..انتظارات منفی است،اما تاکنون با کاهش ارزش دلار (+۰،۲۶% از آغاز روند تجاری در برابر سبد) ان صورت تاثیر نمیگذارارد.شاید به دلیل تعطیلات چینی ها در ارتباط با جشن سال نو،و فروش یه کمی دیرتر دلار امریکا در جلسه امریکا بوده است.اما!ارزش این را ندارد که،به عنوان یک رویداد به فروکش شدن دلار امریکا نگریست.به یاد داشته باشید که، اخبار مثبت و منفی اشکار،تکمیل منطق در لحظه انتشار اخبار نمیشوند،بنابراین لازم است که تجزیه و تحلیل فنی همراه با راهنمایی انجام داد.

بیشتر بدانید:

بررسی های فوق،عملا به عنوان نمونه است،و جنبه عملی برای اجرا کردن نمی باشد،و صرفا شامل یک توصیه می باشد.